Apnea Academy

Apnea Academy

  • Η ΑΡΧΗ Στην σύγχρονη ιστορία η αυτόνομη κατάδυση έχει κάνει ουσιώδη άλματα τόσο στην θεωρητική ενημέρωση των δυτών όσο και στην τεχνολογική ανάπτυξη του εξοπλισμού. Σε αντίθεση με την ελεύθερη κατάδυση που ήταν κάπως παραμελημένη και που συχνά γινόταν με παλιούς τρόπους τόσο τεχνικά όσο και θεωρητικά.
περισσοτερα
Recent News
APNEA ACADEMY
eleytheriΣτην σύγχρονη ιστορία η αυτόνομη κατάδυση έχει κάνει ουσιώδη άλματα τόσο στην θεωρητική ενημέρωση των δυτών όσο και στην τεχνολογική ανάπτυξη του εξοπλισμού.
Σε αντίθεση με την ελεύθερη κατάδυση που ήταν κάπως παραμελημένη και που συχνά γινόταν με παλιούς τρόπους τόσο τεχνικά όσο και θεωρητικά.
Το 1995 ο Umberto Pellizzari και ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο ψαροντούφεκο Renzo Mazzarri αποφάσισαν να καλύψουν το κενό που υπήρχε στην ελεύθερη κατάδυση με την ίδρυση μιας σχολής με το όνομα APNEA ACADEMY.
Το πρώτο βήμα ήταν γι’ αυτούς να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό κορμό που θα κάλυπτε τόσο τον τεχνικό τομέα όσο και τον επιστημονικό στην Ε/Κ. Στα μέσα του 1996 το 1ο σχολείο εκπαιδευτών της APNEA ACADEMY είναι γεγονός και πραγματοποιείτε στο νησί ELBA.
Με αυτό το σχολείο η APNEA ACADEMY καθιερώνει μια εκπαιδευτική υποδομή σε όλη την Ιταλία.

Στο μεσοδιάστημα ο Umberto Pellizzari κυριαρχεί στην παγκόσμια σκηνή των ρεκόρ με φανταστικές καταδύσεις και παραμερίζει τον μέχρι τότε αδιαφιλονίκητο κουβανό πρωταθλητή Pipin Ferreras.

O Pellizzari μελέτησε την τεχνική του Enzo Majorca, ο οποίος προετοιμαζόταν για τα ρεκόρ του δυναμικά και φτάνοντας σε υψηλά επίπεδα φυσικής κατάστασης, καθώς και του Zak Mayol που σε αντίθεση με τον Majorca επέμενε να προετοιμάζετε με yoga και επιδίωκε την υψηλότερη αυτοσυγκέντρωση μέσω του διαλογισμού του έλεγχου της αναπνοής και της χαλάρωσης.

Ο Pellizzari αφού έφερε αυτούς τους δυο τρόπους προπόνησης σε αντιπαραβολή χρησιμοποίησε τις καλύτερες τεχνικές και τις ενοποίησε σε μια νέα μεθοδολογία η οποία του έδωσε την δυνατότητα να ανακηρυχθεί ο βασιλιάς της αβύσσου!!!!

Από την εμπειρία του αυτή γεννήθηκε ένας νέος τρόπος εκτέλεσης της άπνοιας ο οποίος κτίστηκε πάνω σε τεχνικές χαλάρωσης και όχι σε εξαναγκαστική μυϊκή άπνοια που όμως περιλάμβανε και την φυσική προετοιμασία του ελεύθερου δύτη.

Σαν συμπέρασμα από όλη αυτή την προσπάθεια θα λέγαμε ότι μια άπνοια πρέπει να είναι χαλαρή-ήρεμη και να βασίζεται σε συγκεκριμένες τεχνικές χαλάρωσης και αναπνοής.
To 1996 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για την ελεύθερη κατάδυση όχι μονό επειδή ιδρύθηκε η APNEA ACADEMY αλλά επειδή έγινε και ο 1ος παγκόσμιος ομαδικός διαγωνισμός ελεύθερης κατάδυσης που πραγματοποιήθηκε στην Γαλλία.

Από τις έξι ομάδες που πήραν μέρος 1η τερμάτισε η Ιταλία μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού .

Το χάρισμα και η δημοφιλής προσωπικότητα του Umberto ήταν και είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί στα χέρια της ΑΑ .

Ο Pellizzari άρχισε να συνεργάζεται με την Γαλλική AIDA με σκοπό να αναδείξουν και να προωθήσουν το άθλημα της ελεύθερης κατάδυσης. Έτσι μετά από ένα χρόνο σκληρής δουλειάς διοργανώνεται και πραγματοποιείται στην Σαρδηνία το 2ο παγκόσμιο πρωτάθλημα με 35 συμμέτοχες !!! Όλοι οι βοηθοί (200!!) για την πραγματοποίηση των αγωνισμάτων στατικής άπνοιας και κατάδυσης με σταθερά βάρη ήταν εκπαιδευτές και μαθητές της ΑΑ !!! Οι ιταλοί πάλι πρώτοι.

Την ίδια χρονική περίοδο ο Pellizzari μαζί με τον φίλο του και συνοδό του στις προσπάθειες του για ρεκόρ Τomasino Muntoni ιδρύουν το no limits mediteranneo καταδυτικό κέντρο. Αυτόματα το κέντρο αυτό γίνεται το αρχηγείο της ΑΑ όπου ο ίδιος ο Umberto παραδίδει μαθήματα και πόλος έλξης για πολλούς παθιασμένους ελεύθερους δύτες.

Το όραμα της δημιουργίας ενός παγκόσμιου εκπαιδευτικού οργανισμού που θα διδάσκει πρακτικά την άπνοια και την ευχαρίστηση που πηγάζει μέσα από αυτή καθώς και την ασφάλεια που θα πρέπει να παρέχεται ήταν πλέον ένα γεγονός.

Τι θέλει η APNEA ACADEMY να πετύχει; Πώς σκοπεύει να το επιτύχει;

Η απάντηση στην πρώτη ερώτηση θα πρέπει να είναι ήδη γνωστή: να προάγει μια ευφυή, ασφαλή και ευχάριστη πρακτική της Άπνοιας. Η δεύτερη ερώτηση απαιτεί περισσότερη ανάλυση, και αυτή η ανάλυση πρέπει να διευθυνθεί και να εσωτερικοποιηθεί από τον κάθε εκπαιδευτή.

Αν οι μαθητές τις APNEA ACADEMY μπορέσουν να αποκτήσουν υγεία και ευημερία από τα σχολεία τότε η άπνοια σημαίνει ότι βελτιώνει την ποιότητα ζωής-αυτός είναι και ο σκοπός της. Ο δικός μας σκοπός που στο μάρκετινγκ ονομάζεται αποστολή, είναι να τους βοηθήσουμε να επιτύχουν τον στόχο τους.

Από αυτήν την αποστολή προκύπτει η ανάγκη για μια δομή που μπορεί να αναπτύξει τα πρόσωπα ικανά της διδασκαλίας σε άλλους άλλα σύμφωνα πάντα με τη μέθοδο της ΑPNEA ACADEMY. Κατά συνέπεια ο στρατηγικός στόχος, όπως δηλώνεται στο λογότυπο της AA, είναι να δημιουργηθεί ένα σχολείο για την εκπαίδευση και την έρευνα της υποβρύχιας άπνοιας. Η έρευνα της άπνοιας, μέσω των προόδων τις τεχνολογίας και μεθόδων διδασκαλίας, είναι ένας τρόπος όπως και η ποιότητα της εκπαίδευσης.

Όσο πιο πολύ οι άνθρωποι θα ωφελούνται και θα ικανοποιούνται με τη μέθοδο της AA όλο και περισσότεροι άλλοι άνθρωποι θα ψάξουν την APNEA ACADEMY. Θα υπάρξει μια ανάγκη για περισσότερους εκπαιδευτές σε περισσότερα μέρη . Το όραμά μας πρόκειται να διασκορπίσουμε την μέθοδο διδασκαλίας AA κατά αυτόν τον τρόπο σε όλο τον κόσμο.

Ως εδώ η APNEA ACADEMY έχει βασιστεί μόνο στο ανθρώπινο δυναμικό, και έχει μεγαλώσει τόσο γρήγορα ώστε να έχει δημιουργηθεί αναπόφευκτα ένα συγκεκριμένο ποσοστό δυσαρέσκειας από άλλες σχολές ελεύθερης κατάδυσης. . Η πίεση που παραλαμβάνει από άλλες σχολές για να συνεργαστεί μαζί τους είναι επίμονη, αλλά η επιλογή μιας σαφούς πολιτικής στρατηγικής επιτρέπει μια σαφή πορεία προς τα μπροστά . Υπάρχουν δύο καθορισμένες πολιτικές : να διατηρείς τη συνολική οργανωτική αυτονομία σεβόμενη οποιαδήποτε άλλη σχολή και να συνεργαστείς με άλλες ομοσπονδίες στο να αναπτυχθεί η ανταγωνιστική δραστηριότητα και να συντηρηθεί το περιβάλλον.

Αφού έχουμε προσδιορίσει τι θέλουμε να επιτύχουμε εμείς θα πρέπει να αποφασίσουμε για μια κατάλληλη στρατηγική για την πραγματοποίηση του στόχου. Οι στρατηγικές θα μας βοηθήσουν στο να καθορίσουν πώς το κάθε σχολείο θα λειτουργήσει. Δεν μπορούμε να δώσουμε υπερβολική έμφαση στη σημασία των ανθρώπινων δυναμικών (εκπαιδευτές), και έτσι οι τεχνικές αναπροσαρμογές, τα σεμινάρια και τα εργαστήρια θα είναι ανεκτίμητα στην ομοιόμορφη ανάπτυξη της APNEA ACADEMY. Ο συντονισμός ενός γραμματέα, γραφείο τύπου και οι ομάδες εργασίας είναι σημαντικά στρατηγικά βήματα που στοχεύουν να εφοδιάσουν όλους τους εκπαιδευτές με μια ομαλή βάση των υπηρεσιών στην ενίσχυση του μάρκετινγκ και την έλξη των σπουδαστών.

ΟΡΑΜΑ

Ένας παγκόσμιος οργανισμός εκμάθησης της υποβρύχιας Άπνοιας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Να διδάξει την πρακτική της άπνοιας και της ευημερίας, συνειδητοποίηση, ασφάλεια και απόλαυση στην υποβρύχια άπνοια

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Να δημιουργηθεί ένα σχολείο για την εκπαίδευση και την έρευνα της Υποβρύχιας Άπνοιας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Να διατηρήσει τη συνολική οργανωτική αυτονομία σεβόμενη οποιαδήποτε άλλη διδακτική ομοσπονδία ή οργάνωση.

Να συνεργαστεί με άλλες ομοσπονδίες στο να αναπτυχθεί η ανταγωνιστική δραστηριότητα και να συντηρηθεί το περιβάλλον.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Ανάπτυξη και αξιολόγηση των ατόμων που παίρνουν μέρος στην οργάνωση σε ρόλους όπως :

- γραμματέας

- γραφείο τύπου

- ομάδες έρευνας και ανάπτυξης

- πνευματική προπόνηση και άπνοια

Πολιτισμικές ανταλλαγές βασισμένες στη γνήσια ανταλλαγή αξιών.

ΣΤΟΧΟΙ

Διεξαγωγή σχολείων APNEA ACADEMY σε όλο τον κόσμο.

Οργάνωση ενός AA Instructors course κάθε χρόνο, μια φορά στα Ιταλικά και μια στα Αγγλικά

Αναβάθμιση των εκπαιδευτών στην εξέλιξη της άπνοιας

Οργάνωση σχολείων πνευματικής προπόνησης για εκπαιδευτές και για μαθητές

Προσδιορισμός ζωνών που παράγουν έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτών και διευθυντών τις κάθε περιοχής και ανάπτυξη τους σε σημεία αναφοράς για εκπαιδευτές

Παραγωγή ποιοτικής διδασκαλίας για εκπαιδευτές και μαθητές

Διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας στην υποβρύχια άπνοια

Προώθηση και στήριξη στην ανταγωνιστική δραστηριότητα

 

Εκπαιδευτης


Θανάσης Καραβέλης
περισσοτερα